Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 21 Januari 2012

hati ini...

hari ini sepanjang ari aku heppy... sebab sunshine ckp nak dtg jumpe...
aku buat puding laici ingat nak kasi dia sikit..
lagi pun dia ske puding..
tapi dia tak dtg sebab penting kan memancing dari aku..
entah kenapa aku ase aku tak pernah memiliki hati dia.. knp ssh sgt untuk dia meyakinkan aku yang kasih syg dia memang untuk aku?
gadiz itu.......entah kenapa aku berasa kami berkongsi insan yang sama untuk di kasihi..
aku tak nak mcm tu. aku nak dia hanya tercipta bt aku.
tamak kah aku?
aku bukan insan mulia yang sangup berkonsi kasih dgn insan lain..
sedarkah dia telah menyakiti aku?
dulu saat cinta dia di duakan, dia marah sangat2... sekarang sedar tak dia bahawa hati ini sedang melalui kesakitan yang sama?
atau ape yang aku rasa tak pernah penting bagi dia?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan